Nu sunt specialist sau cu studii de bază în domeniul acesta, însă am acumulat o experiență de 20 de ani testând diverse produse și terapii, de asemenea colaborez cu specialiști spre care vă pot îndruma, iar în rest, vă povestesc ce este benefic pentru mine.
Se dă foarte multă atenție îngrijirii femeii, dar pentru bărbați, cel puțin în țara noastră, se acordă foarte puțină atenție. Totuși, îmbucurătoare este industria de beauty pentru bărbați care, în ultimii ani, a pătruns și pe piața din România, cu precădere în București, dar bine că există și online-ul și accesul este acum la scară largă. Ce nu poți să găsești în România, cu siguranță, cu ajutorul online-ului, cumperi de afară.
Din păcate, există o mulțime de bloggerițe de beauty, dar pentru noi, bărbații, nimeni.
De aceea am dat drumul la @men.care.românia, proiect susținut de către: Marionnaud România, Beautik Haute Parfumerie și Store Tobias.
Mă adresez bărbatului opend mind, care nu are timp de Youtube, blogguri și de shopping. Intră pe Instagram, vede ultimele noutăți sau produse de care chiar are nevoie, prețurile și de unde le poate achiziționa, discounturi și tips-uri de cadouri pentru femeile din viața lor, precum și pentru cei apropiați.
Spectrul de Care este foarte mare, iar acolo promovez și servicii de injectologie pe estetică, stomatologie, tuns, sală de sport și spa-uri.
De ce avem nevoie? Pentru că după vârstă de 23-24 de ani, organismul nostru nu mai secretă acid hialuronic și colagen, din cauza stresului, vârstei, nu mâncăm cum trebuie, nu dormim suficient, toate converg spre o îmbătrânire rapidă și nedorită.
Indiferent de genetica noastră a fiecăruia, avem datoria față de noi înșine să ne îngrijim, să ne acordăm timp și să îmbătrânim frumos.
Contează să înțelegem procesul și să găsim ce ne face bine, din timp.
Să nu confundăm metrosexualitatea cu ingrijitea day by day, week by week, care constă în îngrijirea simplă de a ne spăla pe dinți, îngrijirea bărbii, a părului, a corpului. Este într-adevăr un minim de produse care, la un anumit interval, trebuie schimbate, deoarece nu-i bine să ne obișnuim cu aceleași produse.