ONE BRAND
Cele mai rafinate ţesături şi decoruri se împletesc cu eleganţă în showroomul Cristinei Cujbă. Lumina de peste geam inundă generoasă spaţiul, iar zâmbetul ei de Mona Lisa te umple de încredere şi confort. E un showroom plin de rafinament, ca o lady ce ştie să îşi poarte cu demnitate ţinuta. De fapt, afacerea aceasta frumoasă numită PRIVILEGE TUXEDO, fondată de Cristina, vine să se asocieze cu mai multe sinonime. Ea este şi atitudine, şi personalitate, şi fel de a fi, şi stil, şi croi pur, fără abateri, inspiraţie la feminin...
Costumul este un manifest. Stilul este o poziţie, o declaraţie, verticalitate. E paşaportul personalităţii tale şi al eului tău. Să o faci pe acrobatul de la un stil spre alt stil ar însemna să te autodenunţi, să infirmi şi să negi tot ce ai purtat ieri.
Îţi înţelegi stilul când te simţi bine în ceea ce porţi. Mie haina îmi creează starea de spirit. La voi cum e?
Am adus tradiţia engleză aici, acasă. Am ales denumirea TUXEDO pentru că ţine de conceptul portului costumului. Tot ce facem are origini şi explicaţii în cultura englezilor de a oferi un statut superior acestui tip de ţinute. Culorile dominante sunt cele ale eleganţei – alb, negru, bej.
Femeia PRIVILEGE ştie cine este, de unde vine şi unde-şi ţine pasul. Îşi poartă cu demnitate atuurile şi aerul elegant, iar confirmările că arată bine sunt doar accentuate prin ţinutele noastre. Filosofia brandului nostru e grija şi atenţia acordată fiecărui client. Cine ne cunoaşte, ştie despre ce vorbesc.
Soţul meu..., m-ar susţine în orice nebunie iniţiată. Nu e moft, e despre lucruri care mă fac să mă simt bine. Starea mea de bine și confortul meu emoţional sunt elemente indispensabile pentru existenţa mea. Şi a lui.
Apropo de reacţii la idei... Prietena mea cea mai bună mi-a dat „botezul” cu mult extaz şi cu un pahar de Rose în mână pentru a lansa această afacere. Iar ca să mă menţin pe linia de plutire, în special ca imagine, lupt cu propriile limite şi temeri. E greu, dar nu imposibil. Şi totuşi, Doamne, alungă-le!
Denumirea unui brand e foarte importantă, pentru mine cel puţin. Trebuie să-ţi placă să-l pronunţi, gândeşti, strigi, şopteşti. Mereu am fost un fan al cuvintelor, foneticii. Pe străzile Londrei citesc toate denumirile brandurilor și fac asocieri cu produsul. Trebuie să corespundă. Văd mai târziu dacă am fost originală. Nu cred însă că numele, mai ales la etapa incipientă, aduce clienți. Produsul și calitatea sunt cele ce îi generează.
Atunci când clientul e femeie, lucrurile stau altfel, cred. Produs și calitate, grijă și atenție, empatie și respect. E un fel de „cuplu” în care brandul are rolul bărbatului! Încă nu am avut cliente pe care să nu ne fi dorit să le cunoaştem.
Dar să ştiţi că recomandările rămân mereu în frunte. Îmi place aşa. Vreau să rămână aşa. E un fel de club al doamnelor, ceva ce ţine de statutul de lady.
Pentru viitorii noştri clienţi am mesaje legate de încredere, siguranţă, demnitate.
Îmi place ceea ce fac atât de mult, încât mă văd cum fac asta la 88 de ani alături de nepoțele! În Londra undeva. Atât de mult încât nu sunt epuizată nici după 20 de ore de muncă alături de oamenii minunați. Fiecare zi de muncă e un maraton pentru mine.
În garderoba unui designer, cred că doar lenjeria ar trebui să nu-i poarte semnătura (râde). Glumesc, bineînţeles. Dacă am nevoie să port o rochie, pun noaptea vreun neglijeu şi sunt ok. Port însă şi haine ale creatorilor care îmi plac, inclusiv ale celor autohtoni.
Dacă nu modă, cred că aş face tot felul de activităţi sociale, legate de educaţia copiilor, împotriva violenţei în familie și asupra femeilor.
Femeie puternică… eu… O să îmi întreb soţul de ce mă consideră el femeie puternică, iar apoi revin cu unele precizări.
Puterea unei femei moderne cred că vine din capacitatea ei de a lua decizii care o fac fericită ca femeie, dar şi pe copiii şi familia ei. Creierul femeii este, la fel, o forţă de nedescris.
Inesa Voscoboinic:
Un obiect de calitate trebuie să ne satisfacă simțul vizual, sentimental și estetic. Mă simt perfect în ținutele Privilege Tuxedo, pentru că știu cu câtă pasiune se lucrează la ele. Aș purta asemenea piese vestimentare oriunde aș vrea să mă simt bine și, în același timp, să ies în evidență.
Nu găsești ceva ce să nu-ți placă în costumele Privilege Tuxedo, din simplul motiv că tu ți le creezi așa cum dorești. Nicio creație de-a lor nu se repetă, totul este individualizat. Creatorii acestor costume ne dezvoltă gustul pentru frumos. Se pune accent pe eleganță, discreție și rafinament.
Stela Dănilă:
Ținutele Privilege Tuxedo sunt unice, diferite, îndrăznețe chiar. Le-am descoperit acum un an, dar „m-am pregătit” ceva timp să ies din zona de confort a pieselor clasice şi să le apropii de mine. A fost însă, pe bună dreptate, love at first touch. Pentru mine, un power suit a fost mereu îmbrăcămintea potrivită a femeilor puternice, înlocuind cu succes o rochie, dar păstrând din plin feminitate şi sex-appeal. De aceea, ori de câte ori am un eveniment important la care trebuie să particip, nu stau mult pe gânduri – îmbrac un costum sau o cămașă albă. Aceeași ținută, dar adaptată, o aleg des şi într-o zi obişnuită la birou.
Am peste zece deux piece-uri acasă, iar Privilege Tuxedo a completat colecţia mea cu un outfit personalizat. M-au cucerit prin aspecte care fac diferenţa atunci când e vorba de o investiţie: stofele de calitate, croielile structurate şi paleta de culori austeră, monocromatică.