Cei nouă ani în care a sculptat sute de proiecte, în care a comunicat cele mai reputate branduri pe piața din România și în care a redefinit organizarea evenimentelor de nișă, i-au oferit cea mai importantă lecție despre evoluție: în PR nu este vorba ”despre” ce ai făcut, ci ”spre” ce te îndrepți astăzi cu tot bagajul de cunoștințe și un portofoliu generos... conduși de curiozitate, pășim spre Denis Radu, unul dintre cei mai cunoscuți oameni de PR din România, un personaj impresionant inclusiv prin felul în care există.
DENIS RADU
CEL MAI IMPORTANT ROL PE CARE ÎL ARE UN SPECIALIST ÎN COMUNICARE ESTE DE A BRANDUI REALITATEA
NU CRED ÎN PARADIGME, CRED ÎN ORIGINALITATE PRIN CONTINUĂ REINVENTARE. Cred în muncă, în căutarea celei mai strălucitoare fațete pe care o are chiar și cel mai opac dintre proiectele pe care le gestionez, dar nu în ultimul rând, cred că cel mai important rol pe care îl are un specialist în comunicare este de a brandui realitatea. De a te face să te îndrăgostești de tine aici și acum, fie că ești o companie, o agenție sau un personaj.
OAMENII BUNI SUNT CEI CĂRORA LE PLAC LUCRURILE BUNE, de la modă la parfumuri, de la evenimente la experiențe.
DE LA PR LA INSTAVLOGUL „MEN CARE ROMANIA”, CUM ÎMI PLACE SĂ ÎL NUMESC, A FOST UN PAS MIC. Din tinerețe mi-a fost insuflată de către mama, căreia îi mulțumesc, această artă a îngrijirii și a frumosului. Proiectul este pentru oamenii, în special pentru bărbații care nu au timp fizic real să meargă la cumpărături, pentru bărbații care își doresc produse de îngrijire la un preț și o calitate bune, pentru bărbații care nu se pricep și vor să învețe de la cineva care le va vorbi în limba lor și îi va ține informați, inclusiv despre noutățile care vor apărea, astfel încât inclusiv metrosexualii să găsească informațiile necesare.
PR-UL DIN ZONA MONDENĂ UNDE ACTIVEZ împreună cu partenera mea Monica Munteanu, alături de noul meu proiect #MenCareRomania (proiect susținut de Marionnaud Romania), pastila „Bursa de știri” de la #AntenaStarsMatinal, proiectul The7 și rubrica din Red by RC vin să completeze o nișă pentru bărbatul modern care lipsește cu desăvârșire, în care informațiile reale și de valoare se pierd în detrimentul unui ideal utopic asigurat de către steroizi, mușchi, operații estetice și gândul numai la bani.
ÎMI DORESC SĂ REDESCOPERIM FRUMOSUL INTERIOR, SĂ NE ACCEPTĂM DEFECTELE EXTERIOARE și să învățăm să ne bucurăm sufletul cu lucruri frumoase, pentru că putem noi să folosim crema cea mai scumpă, salteaua cea mai confortabilă, mâncarea la 3 stele Michelin, nu știu ce casă și mașină, dar dacă nu suntem noi bine cu noi, și nici capabili să împărtășim binele, fericind și pe alții, nu suntem nimic, suntem simpli roboței musculoși și narcisiști.
EU NU SUNT VLOGGER, NU SUNT BLOGGER, NU SUNT VEDETĂ ȘI NICI SCRIITOR. Sunt Denis Radu PR și, datorită experiențelor acumulate în cei 38 de ani de viață, mă pot întitula un #urbanstoryteller, care vrea să împărtășească cu voi din tainele lifestyle-ului, ale lucrurilor frumoase știute și neștiute, despre care și eu îmi doresc să aflu de la voi, și astfel să ne putem bucura sufletele, ele fiind cheia fericirii noastre. Astfel, începând cu ediția a doua RED by Rodica Ciorănică, voi povesti pentru voi în cadrul unei rubrici dedicate. Stay here!