Text: Ana Bivol
Foto: Petru Platon
Ținute: FLÓ
A decis să reinventeze conceptul FLÓ și să ofere fashionistelor din Chișinău piese vestimentare stilate și diferite, chiar din inima Italiei. Diana și-a propus o altă abordare și ne promite un showroom modern, care ne va satisface dorințele în materie de vestimentație.
Prin ce va fi diferit noul Fló? Unde să venim?
Noul magazin are un concept proaspăt și este o combinație între shopping și lifestyle. Este amplasat pe strada Bulgară 15, colț cu strada Kogălniceanu și deja este ținta fashionistelor capitalei.
Când ți-a venit ideea de a concepe un nou magazin? Cât au durat lucrările și ce echipă ai ales pentru respectiva sarcină?
Aveam de mai demult această idee în cap, dar nu era timpul potrivit sau eu nu eram gata să ies din găoacea mea. Într-un moment, am zis că trebuie să fac ceva ce îmi place și ce mă face să mă simt bine. Eu mereu am spus că nimic nu se întâmplă pur și simplu în viața unui om, iar colaborare mea cu AB+Partners nu este deloc întâmplătoare. Am ieșit la o cafea, iar eu visam cu ochii deschiși. Ei mi-au oferit din start câteva idei concrete, un plan clar și așa am conturat acest proiect.
Se va schimba abordarea vestimentară?
Am ales un concept vestimentar rafinat. Eu ador stilul minimalist, cum îi mai spun eu – stilul „curat”. Vor fi ținute la preț accesibil și cu mult gust.
Cine sunt clientele Fló?
Clientele mele sunt cele care acceptă stilul pe care îl abordez. Mereu am pe mine haine de la Fló și fetelor le plac alegerile mele. O clientă Fló este o femeie îmbrăcată minimalist, dar în același timp rafinat, comod, cu multă atitudine.
Cum s-a schimbat viața ta de când ai o afacere în domeniul vestimentar?
Pot afirma că viața mea s-a schimbat foarte mult. Mi-am făcut relații frumoase cu oamenii și chiar am legat prietenii strânse cu clientele mele. Asta mă face să mă simt împlinită. Sunt înconjurată de oameni interesanți, care mă inspiră. Viața mea e mai colorată.
Ce este mai important pe piața de la noi: să te concentrezi pe calitate hainelor și aspectul magazinului sau pe reputație și branding?
Fac tot posibilul să le combin. Sunt aspecte interdependente dacă vrei să obții succesul. Reputația se bazează pe calitatea pe care o oferi. O reputație bună vine din capacitatea ta de a fi un lider bun și de a nu omite nici un detaliu. Aspectul magazinului „vorbește” și de calitatea produselor pe care le oferi. Oamenii m-au îndrăgit pentru că au găsit la Fló și calitate, și cantitate, și aspect frumos al magazinului. Pun un mare accent și pe strategiile de branding, sau ca să fii auzit și văzut trebuie să te faci auzit și văzut.
Este Diana Ballerini fața Fló? Îți place să te identifici cu afacerea ta?
Da, sunt. Mă reprezintă acest brand în totalitate. Totuși, eu sunt autocritică și nu sunt mereu mulțumită sută la sută, cred că mereu este loc de mai bine. Indiferent de orice, fac totul cu pasiune și mă dedic în totalitate.