Se pare că celebra casă franceză de modă, Coperni, își propune să-și șocheze invitații la fiecare lansare de modă organizată.
Dacă anul trecut, la prezentarea colecției de Primăvară-Vară 2023, modelul Bella Hadid a fost stropită cu vopsea, fiind dezgolită, pentru a crea o rochie albă deasupra - anul acesta, Coperni a decis să impresioneze din nou.
La noua lansare de modă a creațiilor pentru sezonul de toamă din 2024, alături de modele, pe podium au au evoluat și câțiva roboți în formă de câine. Rolul lor nu a fost unul simplu. Roboții trebuiau să ajute modelele cu ținutul hainelor groase sau a accesoriilor.
Designerii și fondatorii brand-ului, Sébastien Meyer și Arnaud Vaillant se axează pe un vibe modern și digitalizat de ceva vreme, în special la lansările de modă pe care le organizează. De această dată, cei doi au colaborat cu Boston Dynamics, prima companie care creează roboți cu o menire pașnică și care a trimis deja câțiva în Ucraina pentru a curăța zonele cu bombe.
Arnaud Vaillant a declarat pentru presă că: „Această lansare de modă are un mesaj pozitiv în privința roboților. Vrem să demonstrăm că oamenii și tehnologia pot trăi împreună în armonie.”
Coperni este un brand de lux de haine și accesorii, apărut pe piață în 2013 și relansat în 2019. Săptămâna trecută, casa de modă și-a demonstrat colecția de Toamnă-Iarnă 2024 în săptămâna modei de la Paris.
Text: Aneta Popov
Sursa foto: Google